سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

كاربرد برنامه نويسي اندرويد

امروزه شايد كمتر كسي از كاربرد برنامه نويسي اندرويد اطلاعاتي نداشته باشد و يا كمتر كسي وجود دارد كه با اندرويد كار نكرده باشد. زبان برنامه نويسي اندرويد جزء دسته برنامه نويسي موبايل محسوب مي شود و سيستم عامل اندرويد يكي از قدرتمندترين و محبوب ترين سيستم عامل ها در ميان كاربران محسوب مي شود. اكثر تلفن هاي همراه هوشمندي كه وجود دارد، داراي سيستم عامل اندرويد مي باشند و در ميان كاربران از محوبيت بالايي برخوردار است.


براي برنامه نويسي اندرويد مي توان از دو زبان جاوا و كاتلين استفاده كرد و اين دو زبان توسط گوگل به عنوان زبان رسمي اين پلتفرم معرفي شده است. كساني كه به زبان برنامه نويسي جاوا مسلط هستند به راحتي مي توانند برنامه نويسي اندرويد را ياد بگيرند و در اين زمينه مشغول به كار شوند. شغل هاي بسياري در رابطه با اندرويد وجود دارد كه هنرجويان پس از يادگيري مي توانند در اين حوزه ها فعاليت كنند.


توسعه و طراحي اپليكيشن هاي اندرويد

توسعه و طراحي اپليكيشن هاي اندرويدي يكي از پرمخاطب ترين شغل هايي است كه مي توان در آن فعاليت كرد. حتما در تلفن همراه شما تعدادي اپليكيشن وجود دارد و اين اپليكيشن ها با برنامه نويسي اندرويد طراحي شده اند. اپليكيشن هاي اندرويدي فراواني با موضوعات مختلف طراحي شده است كه كاربران با توجه سليقه خود و كارايي آن ها، اقدام به نصب اپليكيشن ها در تلفن همراه خود مي كنند.
اپليكيشن هاي اندرويد در كافه بازار يا گوگل پلي كه اصلي ترين منبع اپليكيشن هاي اندرويدي مي باشد يافت مي شود و هر فرد يا شركتي كه اپلكيشن طراحي كرده باشد در اين برنامه ها ارائه مي دهند كه كاربران به راحتي بتوانند به آن ها دسترسي داشته باشند. يكي از اصلي ترين موضوعاتي كه وجود دارد، توسعه اپليكيشن ها مي باشد.


سيستم عامل اندرويد هر ساله نسخه جديدي از خود را ارائه مي دهد و اپليكيشن ها هم مي توانند با توجه به ويژگي هاي افزوده شده به سيستم عامل اندرويد، كارايي خود را توسعه دهند. توسعه اپليكيشن ها به كارايي بيشتر و جذب كاربران بيشتر كمك مي كند و باعث مي شود تا كاربر بتواند تا مدت ها از اپليكيشن استفاده كند.


توسعه اپليكيشن ها به بهبود كارايي و پيشرفته تر شدن آن ها كمك مي كند و هر اپليكيشني پس از مدتي به تغييرات نياز دارد. طراحي و توسعه اپليكيشن هاي اندرويدي به دست برنامه نويسان اندرويد انجام مي شود و كساني كه قصد دارند تا در اين زمينه فعاليت كنند در واقع بايد ذهني خلاق، ايده هاي جذاب و تلاش فراوان داشته باشند.


چرا برنامه نويسي اندرويد؟

اكثر افرادي كه قصد يادگيري يك زبان برنامه نويسي را دارند، ابتدا در مورد آن تحقيق مي كنند و سپس تصميم خود را براي يادگيري آن ها نهايي مي كند. انتخاب زبان برنامه نويسي به پارامترهاي مختلفي مانند علاقه، نوع فعاليت، ميزان فعاليت آن در ايران و خارج از ايران، شغل هاي مربوط به آن و … بستگي دارد. نمي توان گفت كه كدام زبان برنامه نويسي بهترين زبان برنامه نويسي جهان مي باشد و هر زباني در حوزه هاي مختلف كارايي خاص خود را دارند.


زبان برنامه نويسي اندرويد براي توسعه و طراحي اپليكيشن هاي اندرويدي مناسب مي باشد و افرادي كه قصد دارند تا در اين حوزه فعاليت كنند، مي توانند اين زبان برنامه نويسي را ياد بگيرند. زبان برنامه نويسي اندرويد آينده بسيار خوبي دارد و از گذشته تا كنون پيشرفت چشم گيري داشته است و در آينده هم قطعا نسخه هاي بروز شده اي از آن ارائه مي شود.


ثبت نام در دوره آموزش برنامه نويسي اندرويد

علاقمندان مي توانند جهت شركت در دوره هاي آموزش برنامه نويسي و آموزش برنامه نويسي اندرويد در وب سايت آكادمي آمانج، اقدام به ثبت نام نمايند. اين دوره ها هر ساله در اين مجموعه و زير نظر برترين اساتيد برگزار مي شود و شما هم مي توانيد در اين دوره ها شركت داشته باشيد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره ها و تاريخ برگزاري آن ها مي توانيد روي اين لينك كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.