سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

با اندرويد فقط پول پارو كنيد!

اگر شماهم در بحث برنامه نويسي اندرويد صفر هستيد
اگر نميدانيد بايد از كجا شروع كنيد و هنوز فكر ميكنيد برنامه نويسي درآمد خوبي ندارد
اگر پايه برنامه نويسي و مفاهيم برنامه نويسي برايتان مبهم است
اگر نميدانيد مزاياي يادگيري برنامه نويسي اندرويد چيست؟
پس در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.
 

اندرويد صنعتي است پرماجرا كه بدون هيچ شكي موفقيت در آن و آموزش برنامه نويسي اندرويد اجباري است. صنعتي كه لبريز شده از ايده ها و ترفند هاي جديد براي آسان تر و موثر تر كردن زندگي .بي شك شما هم از تكنولوژي هايي كه توسط اندرويد نوشته شده است شنيده ايد،مانند ماشين هاي بي سرنشين ،ميزهاي هوشمند،پردازش تصاوير و …!چه كساني باعث رشد موثر اين صنعت شده اند و با ايده هايشان به كامل شدن اين صنعت كمك كرده اند؟ در جواب ، اين افراد كساني نيستند جز “برنامه نويسان”.
 
اندرويدي پلتفرمي يك stack كامل نرم افزاريست.استك (پشته) نرم افزاري يعني هم سيستم عامل است و هم چارچوب و قابي براي برنامه نويسي و اين خبر خوشي است براي كساني كه دوست دارند برنامه نويسي را راحت بياموزند.
 
طراحي اپليكيشن اندرويد و آينده روشني كه در انتظار برنامه نويسان اندرويد است موجب شده تا چه بسا افرادي در اين زمينه مشغول به فعاليت شوند و از اين راه به موفقيت برسند .فقط با يك ايده كوچك و با يادگيري برنامه نويسي و پياده سازي ايده خود.اين افراد ابتدا يك برنامه نويس نبوده اند،شروع كردند و آموزش ديدند و متخصص شدند  .بديهي است اگر نرم افزارهاي اندرويد جاي پيشرفت نداشتند هيچ موقع شركت هاي بزرگ مانند فيسبوك يا يوتيوب و …روي اين عرصه سرمايه گذاري نميكردند. چيزي كه شما در واقع مشاهده ميكنيد اين است كه هر شركت بزرگ در دنيا يك نرم افزار اختصاصي اندرويد مختص خود دارد.اين امر باعث شده كه هيچ موقع برنامه نويسان اندرويد بيكار نمانند و در هر لحظه بتوانند براي خود كسب درآمدي داشته باشند.
 
همانطور كه” بيل گيتس” و “مارك زوكربرگ” سازنده هاي “مايكروسافت “و” فيسبوك “در مورد اهميت برنامه نويسي تاكيد كرده اند برنامه نويسي به شما فكر كردن را مي آموزد .سعي كنيد از همين الان در يك دوره تخصصي برنامه نويسي اندرويد ثبت نام كنيد و زمانتان را به آن اختصاص دهيد هرچقدر هم كه كم باشد.
 
شايد تا چند وقت پيش تا از برنامه نويسي و كدنويسي و ميزان درآمد برنامه نويسان در ايران صحبت مي شد ، به جز درآمد كم و مشكلات برنامه نويسي نظر ديگري دريافت نميكرديد. حتي وقتي اشاره مي شد كه چطور افراد ميلياردر و ثروتمند جهان دنيا مثل بيل گيتس (مايكروسافت)، مارك زاكربرگ (فيسبوك)، لري اليسون (اوراكل)، استيو جابز (اپل)  همه و همه چگونه از برنامه نويسي كسب درآمد ميكنند جوابي كه در پاسخ حرفتان دريافت ميكرديد چيزي نبود به جز” اينجا ايران است و قانون كپي رايت ندارد”. بعضي افراد هم برنامه نويس را مانند كارگر و برده اي براي كارفرما ميدانستند كه در كنار حقوق و مزاياي كم ، كار زيادي ميكنند.
 
اين درحالي است كه برنامه نويسي در جهان جز معتبرترين و پرآمدترين شغل هاي دنيا است. بر اساس آمارهاي سايت تخصصي مشاغل اينديد (indeed) ميزان متوسط حقوق برنامه نويسان دنيا ۸۰ هزار دلار در سال (۲۴۰ ميليون تومان در سال/۲۰ ميليون تومان در ماه) است و اين يعني ۳۹ درصد بيشتر از حقوق متوسط ساير شغل ها.

 


ظهور اندرويد در ايران و دگرگوني درآمد برنامه نويسان
 
با ظهور گوشي هاي هوشمند به ويژه گوشي هاي اندرويدي در ايران بازار جديدي براي برنامه نويسان و توسعه دهندگان شكل گرفته است. آمارهاي نشان ميدهد كه بيش از ۲۰ ميليون دستگاه اندرويدي در ايران وجود دارد كه هر يك از آنها ميتوانند به عنوان يك مشتري بالقوه براي برنامه نويسان اندرويدي محسوب شود. خيلي از برنامه نويسان كه به خودشان آمدند اين بازار را خوب شناختن و توانسته اند درآمد خوبي را از راه برنامه نويسي بدست آورند. و به معناي كامل اين شعار دست يافتند.
دوره آموزش برنامه نويسي اندرويد آكادمي آمانج (https://amanjacademy.com/) به صورت حرفه اي به شما زبان برنامه نويسي اندرويد را از صفر و پايه تا يك فرد حرفه اي آموزش ميدهيم .شما پس از شركت در اين كلاسها قادر خواهيد بود خودتان يك اپليكيشن اندرويدي را از صفر كدنويسي كنيد و به مرحل اجرايي برسانيد.
موفقيت خواستني نيست،بايد بدستش بياوريد.منتظرتان هستيم …

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.