چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳

بررسي آينده زبان برنامه نويسي اندرويد

امروزه تقريبا همه كاربران براي رفع نياز هاي روزانه خود از جمله خريد كردن، درخواست تاكسي، برقراري ارتباط، انجام امور مالي و….، از گوشي ‌هاي هوشمند استفاده مي ‌كنند. با فراگير شدن گوشي‌ هاي هوشمند در ميان مردم، برنامه نويسي اپليكيشن‌ هاي كاربردي براي سيستم عامل‌ هاي اين دستگاه ‌ها به يكي از پر درآمد ترين شغل‌ ها تبديل شده است، ميزان استفاده از گوشي‌ هاي هوشمند در ميان مردم بيش از پيش در حال افزايش است و مردم روز به روز به آن ‌ها وابسته‌ تر مي‌ شوند. طي چند سال اخير شاهد افزايش تعداد برنامه نويسان اندرويد و كار آن ها در بازار هستيم، كار در زمينه توسعه نرم افزار يك شغل پويا است و نياز هاي شغلي آن به طور مداوم در حال تغيير است. بسياري از جوانان امروزي در سراسر جهان به دنبال يادگيري اين حرفه در حوزه هاي مختلف هستند و كدنويسي را مسير آينده شغلي خود تعريف كرده اند. اما به دليل اينكه اطلاعات درست و دقيقي درباره آينده شغل برنامه نويسي اندرويد ندارند خيلي سردرگم هستند. ما در اين مقاله مي خواهيم درباره آينده شغل برنامه نويسي اندرويد و وضعيت بازار كار آن صحبت كنيم، با ما همراه باشيد.


با ظهور گوشي ‌هاي هوشمند به ويژه گوشي ‌هاي مبتني بر سيستم عامل اندرويد، بازاري جديد و بزرگ براي برنامه نويسان و توسعه دهندگان ايجاد شد. به تدريج با افزايش كاربرد اين دستگاه‌ ها در ميان مردم و احساس نياز به نرم افزارهاي مختلف، بازار اپليكيشن‌ هاي موبايل روز به روز گسترده‌ تر شد و بسيار رونق گرفت. بر اين اساس برنامه نويسي اپليكيشن هاي موبايلي به يكي از محبوب‌ ترين و پر درآمد ترين شاخه‌ هاي برنامه نويسي تبديل شد. تا كنون سيستم عامل ‌هاي مختلفي مانند  Symbian، BadaOs  و… براي گوشي ‌هاي موبايل ارائه شده اند، اما نتوانستند در ميدان رقابت با سيستم عامل‌ هاي ديگر دوام بياورند.


در ايران مشاهده مي ‌كنيم كه روز به روز به افرادي كه به رشته و حرفه برنامه نويسي اندرويد علاقه مند مي ‌شوند، افزوده مي ‌شود. آن ها به دنبال كسب درآمد بالا و همچنين همگام شدن با تكنولوژي هستند. درست كردن اپليكيشن هاي موبايل و همچنين طراحي وب‌ سايت، از جمله كارهاي مهمي هستند كه برنامه نويسان بزرگ سراغ آن مي روند و از آن ها درآمد كسب مي‌ كنند. در خارج از ايران نيز برنامه نويسي و طراحي سايت جزء كارهاي مهندسي محسوب مي شوند و وضعيت حقوقي عالي دارند. آينده شغلي برنامه نويسي، تماما به تكنولوژي و فناوري مرتبط است و با ظهور هر علم و فناوري جديد، اين حرفه دستخوش تغيير مي‌ شود. در واقع مهم ‌ترين دليل براي يادگيري برنامه نويسي اندرويد، بازار كار خوب آن در ايران و ساير كشورهاي جهان است. شما پس از آموزش برنامه نويسي اندرويد، هيچ گاه بيكار نخواهيد ماند و در هر كجا كه باشيد مي‌ توانيد كسب درآمد كنيد.


بهترين روش يادگيري برنامه نويسي اندرويد

پيشنهاد ما به عزيزاني كه مي خواهند وارد دنياي برنامه نويسي شوند اين است كه از دوره هاي آموزش برنامه نويسي اندرويد آكادمي آمانج استفاده كنند، تا بتوانند به عنوان يك برنامه نويس حرفه اي وارد بازار كار شوند و به كسب درآمد بالايي دست پيدا كنند. حرفه اي بودن در اين زمينه بسيار به پيشرفت شما در اين شغل كمك خواهد كرد و آينده شغلي شما را تضمين خواهد كرد. آكادمي آمانج دوره هاي آموزش برنامه نويسي اندرويد را براي علاقمند در اين زمينه فراهم كرده است، در اين دوره ها صفر تا صد برنامه نويسي اندرويد به هنرجويان آموزش داده مي شود و در پايان دوره به آن ها يك مدرك معتبر دو زبانه تعلق مي گيرد. همچنين شما عزيزان مي توانيد از ساير دوره هاي آموزشي آكادمي آمانج از جمله آموزش طراحي وب، آموزش سئو، آموزش وردپرس و… استفاده كنيد. براي شركت در اين دوره هاي آموزشي كافي است بر روي لينك وب سايت آكادمي آمانج (https://amanjacademy.com/) كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.