چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳

بهترين دوره آموزش برنامه نويسي اندرويد

اين دوره به صورت جامع به آموزش حرفه اي اندرويد با محوريت زبان برنامه نويسي جاوا مي پردازد. بي شك دوره برنامه نويسي اندرويد خانه لينوكس، بهترين روش براي تبديل شدن به متخصص حرفه اي اندرويد است و شما با كسب مهارت هاي كليدي و دانش ناب اين حوزه، به بهترين شكل و جامع ترين روش يعني استفاده از زبانJava ، وارد اين بازار حرفه اي خواهيد شد.


به جرات مي توان گفت كه مباحثي كه در اين دوره مطرح مي گردند و بصورت عملياتي مورد بررسي قرار مي گيرند نه تنها در ايران، بلكه در خيلي از كشورهاي حتي اروپايي مطرح نمي گردد و خوشبختانه تمام دانشجويان بلافاصله بعد از كلاس توانسته اند به سرعت جذب بازار كار شوند.
اندرويد توسط شركت گوگل براي تلفن هاي همراه و تبلت ها و به تازگي براي كامپيوترها عرضه مي شود. اين سيستم عامل به صورت open source بوده و بر اساس هسته لينوكس ساخته شده و بيشترين استفاده آن در بين سيستم هاي عامل موبايل است. اين سيستم عامل بر روي انواع مختلفي از پردازنده ها از جمله x86, Architecture, Power, MIPS, ARM قابل نصب است. اندرويد با داشتن ديتابيس رابطه اي كوچك SQLite، توابع گرافيكي 3 بعدي open GL و موتورهاي گرافيكي SGL  و مرورگر webkite داراي كتابخانه برنامه نويسي قدرتمندي است كه كار را براي برنامه نويسان ساده مي كند.
برنامه هاي اندرويد معمولا با استفاده از زبان جاوا نوشته مي شوند و براي ارتباط با لايه هاي زيرين سيستم عامل مي توانند از كتابخانه هاي قوي آن استفاده كنند. اين برنامه در حال حاضر بر روي حدودا 70 درصد تلفن هاي هوشمند با بيش از صدها ميليون موبايل در 190 كشور دنيا مورد استفاده است و بيشترين سيستم عامل نصب شده بر روي پلتفرم هاي موبايل موجود بوده كه به سرعت نيز در حال رشد است. با اين اوصاف مي توان وسعت سيستم عامل اندرويد را متوجه شد. لازم به ذكر است كه امروزه سيستم عامل اندرويد در حال گسترش بر روي ساعت هاي هوشمند، تلويزيون هوشمند، خودروها و برخي ابزارهاي ديگر نيز مي باشد. در ادامه مطلب مي توانيد سرفصل هاي اين دوره و اطلاعات بيشتر را مشاهده بفرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.