شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بازار كار برنامه نويسي اندرويد


دوره آموزش برنامه نويسي اندرويد

آموزش برنامه نويسي اندرويد آمانج يكي از جذاب ترين دوره هاي آموزش برنامه نويسي ميباشد كه مخاطبان دوره ميتوانند اصول طراحي اپليكيشن هاي تحت اندرويد را طراحي و پياده سازي نموده و شروع به كسب درآمد در حوزه اپليكيشن هاي موبايل نمايند.كاربران اين دوره ميتوانند با كسب مهارت هاي مطرح شده در سرفصلهاي دوره گام بزرگ و سريعي جهت ورود به بازار اپليكيشن هاي اندرويدي برداشته و با انتشار برنامه هاي طراحي شده خود در فضاي مجاري كسب درآمد كنند.
هم اينك ده ها هزار نرم افزار تحت موبايل در فضاي اينترنتي منتشر شده كه تعداد بي شماري از اين نرم افزارها با دانلود هاي حيرت آور منبع درآمدهاي چندين ميليوني براي طراح خود بوده اند.اگر قصد ورود به بازار نرم افزارهاي موبايل داريد هم اينك در دوره آموزش برنامه نويسي اندرويد شركت كنيد.

بازار كار زبان برنامه نويسي اندرويد

يك توسعه دهنده و برنامه نويس اندرويد مي تواند در يك شركت خصوصي يا سازمان دولتي به عنوان نيروي كار و برنامه نويس اندرويد استخدام شود و وظيفه توسعه اپليكيشن هاي اندرويد آن شركت يا سازمان را برعهده گرفته و ماهيانه حقوق و مزايايي به او اختصاص داده شود.
اين حقوق و مزايا با توجه به نوع شركت و تخصص فرد متغير بوده به طوري كه برنامه نويسان اندرويد در ايران هم اكنون حقوقي بين 2 ميليون تومان تا 8 ميليون تومان به صورت ماهانه دريافت مي كنند كه حدود چندين برابر حقوق يك كارمند ساده مي باشد و همچنين حقوق يك برنامه نويس اندرويد در خارج از كشور ماهانه بين هزار دلار تا 20 هزار دلار مي باشد به طوري كه برنامه نويسي يكي از شغل هاي سطح بالا به حساب مي آيد و شامل خيلي از مزيت هاي ديگيري نيز مي باشد.

فريلنسرها و افراد دوركار برنامه نويسي اندرويد

درآمد فريلنسرها و افراد دوركار روز به روز رو به افزايش است ، شايد اين سوال برايتان پيش بيايد كه مفهوم فريلسنر و افراد دوركار چيست؟
فريلنسر به نيروي كاري گفته مي شود كه بدون مراجعه حضوري و فيزيكي به محيط كار و بدون داشتن تعهد كار در ساعات مشخصي از شبانه روز و همچنين بدون محدوديت كار فقط با يك كارفرما، بتواند با توجه به تخصص خود از راه دور و در هر زمان و مكان براي تمام دنيا كار كند.

برگزاري دوره آموزش اندرويد به صورت حضوري يا مجازي

برنامه نويس و متخصص اندرويد مي تواند از طريق برگذاري دوره هاي آموزش حضوري در آموزشگاه ها يا شركت ها به آموزش اندرويد پرداخته و از اين طريق به كسب درآمد بپردازد.
همچنين مي توانند از طريق ضبط ويديوهاي آموزشي و ايجاد پكيج هاي آموزش برنامه نويسي اندرويد از طريق وبسايت ها و شبكه هاي اجتماعي به كسب درآمد بپردازند.
امر آموزشي درآمدهاي بالايي دارد ، در برخي از وبسايت هاي ايران يا خارجي شاهد پكيج هاي  آموزش برنامه نويسي اندرويد هستيم كه با مبالغ بالا و به تعداد خيلي زيادي به فروش رسيده اند و داراي تعداد زيادي مشتري و دنبال كننده هستند كه مي توانند در پكيج هاي ديگري هم از وجود آن ها استفاده كنند.
همچنين شاهد وجود دوره هاي آموزش حضوري اندرويد هستيم كه با مبالغ چندين ميليوني برگذار مي شوند و از اين طريق به درآمدهاي فراواني مي رسند. پس شما مي توانيد با آموزش برنامه نويسي هم به درآمد برسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.