جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آموزش برنامه نويسي به زبان اندرويد

در صورتيكه چيزي از اموزش برنامه نويسي اندرويد نمي دانيد ولي به اين مباحث علاقه داريد و مي خواهيد به عنوان يك شغل درآمدزا به آن نگاه كنيد، دوره آموزش صفر تا صد برنامه نويسي اندرويد به همين منظور براي شما طراحي شده تا افرادي كه هيچ پيش زمينه اي ندارند هم بتوانند از سطح مقدماتي تا پيشرفته حرفه اي شوند و كم كم وارد بازار كار اندرويد شوند چون اين دوره هاي آموزش برنامه نويسي با اندرويد طوري طراحي شده اند كه تمام نيازهاي بازار كار را پاسخگو مي باشد.
زبان برنامه نويسي استفاده شده در اين دوره آموزش اندرويد جامع، زبان قدرتمند جاوا است كه مي توانيد با آن پرسرعت ترين و با كيفيت ترين اپ هاي اندرويد را بسازيد و همچنين گوگل اندرويد استوديو و جاوا را با آخرين به روزرساني ها به بهترين شكل پشتيباني مي كند.
در دوره آموزش برنامه نويسي اندرويد تمامي مفاهيم مقدماتي تا پيشرفته براي آموزش كامل اندرويد را به صورت كاملا پروژه محور آموزش خواهيم داد. پس از گذراندن و يادگيري برنامه نويسي اندرويد مي توانيد هر برنامه و اپ اندرويدي كه مي خواهيد، با بهترين كيفيت و آخرين تكنولوژي هاي روز توليد كنيد.
منابع هر دوره اندرويد طوري هستند كه تمامي دوره هاي برنامه نويسي اندرويد مشابه را پوشش مي دهند و در واقع اينكه جامع ترين است شعار نيست و شما با مشاهده سرفصل هاي هر دوره اي كه مد نظر داريد مي توانيد به اين موضوع پي ببريد.

شما با گذراندن دوره هاي جامع متخصص اندرويد آمانج با هزينه هاي پايين مي توانيد تبديل به يك متخصص اندرويد حرفه اي در زمينه هاي مختلف برنامه نويسي آندرويد شويد. براي آشنايي بيشتر با دوره آموزش برنامه نويسي به زبان اندرويد، و اطلاع از سرفصل هاي دوره به آدرس زير مراجعه كنيد.

https://amanjacademy.com/android/online/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.