پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

آموزش برنامه نويسي اندرويد (دوره غيرحضوري)

دوره برنامه نويسي اندرويد يكي از جذاب ترين دوره هاي آموزشي ميباشد كه مخاطبان دوره ميتوانند با گذراندن آن، اصول طراحي اپليكيشن هاي تحت اندرويد را ياد گيرند؛ و اپليكيشن مد نظر خود را طراحي و پياده سازي نموده و شروع به كسب درآمد در حوزه اپليكيشن هاي موبايل نمايند. در واقع دانشجويان اين دوره ميتوانند با كسب مهارت هاي مطرح شده در سرفصلهاي دوره، گام بزرگ و سريعي جهت ورود به بازار اپليكيشن هاي اندرويدي برداشته و با انتشار برنامه هاي طراحي شده خود در فضاي مجاري كسب درآمد كنند. هم اينك ده ها هزار نرم افزار تحت موبايل در فضاي اينترنتي منتشر شده كه تعداد بي شماري از اين نرم افزارها با دانلود هاي حيرت آور، منبع درآمدهاي چندين ميليوني براي طراح خود بوده اند. اگر قصد ورود به بازار نرم افزارهاي موبايل داريد هم اينك در دروه آموزش برنامه نويسي اندرويد شركت كنيد.

 


جايگاه اندرويد در بين  تكنولوژي ها

امروزه كمتر كسي را مي توان پيدا كرد كه از گوشي هاي هوشمند استفاده نكند و اين نشان دهنده درصد نفوذ پذيري استفاده از تلفن هاي هوشمند مابين جامعه است. مي توان گفت با يك جامعه آماري بزرگ روبه رو شده ايم كه باعث رشد هرچه بيشتر اپليكيشن هاي موبايل در طي دهه جاري شده است و هر روز به محبوبيت سيستم عامل هاي موبايل بخصوص اندرويد افزوده است. با توسعه كابردهاي اندرويد در تمامي پلتفرم ها مانند موبايل,تبلت,تلويزيون هاي هوشمند,ساعت,اتومبيل و همچنين اينترنتي اشيا، جايگاه و قدرت آن در حال افزايش است.
از همين رو هر روز شاهد رشد هرچه بيشتر اندرويد در تمامي شاخه هاي تكنولوژي هستيم كه اين نشان دهنده يك فرصت بزرگ براي ايجاد اپليكيشن هاي بزرگ در وسعت جهاني ميباشد.

 


برنامه‌نويسان اندرويد چطور ميليونر مي شوند؟

برنامه نويسي موبايل يكي از پرسود ترين تخصص هاي در بين  زبان هاي برنامه نويسي مي باشد. براي كسب درآمد از برنامه نويسي اندرويد شما مي توانيد به صورت اقدام كنيد:
1- با توسعه يك برنامه موبايلي و انتشار و فروش آن در ماركت هاي اندرويدي، درآمد ميليوني كسب كنيد و خيلي سريع راه پولدار شدند را انجام دهند.
2- با فروش مهارت خود به سازمان هايي كه نياز به يك برنامه نويس اندرويد دارند، گسب درآمد كنيد . با مراجعه به سايت هايي نظير ايران تلنت و جابينجا مي توانيد ببيند كه درآمد يك برنامه نويس اندرويد حرفه اي تا 10 ميليون تومان با مزاياي مختلف مي باشد.

 


تعداد اپليكيشن هاي منتشر شده در گوگل پلي

با بيش از ۲.۷ ميليارد كاربر تلفن هاي هوشمند در سراسر جهان، جاي تعجب نيست كه صنعت اپليكيشن موبايل درحال پيشرفت است. اگر به آمار دانلود و استفاده از اپليكيشن هاي موبايل نگاهي بياندازيم متوجه ميشويم كه ميزان استفاده از اپليكيشن و نفوذ موبايلهاي هوشمند هنوز هم با سرعت در حال رشد است و هيچ نشانه اي از كند شدن اين رشد در آينده اي قابل پيش بيني نيست.

 

بعد از فراگيري دوره آموزش برنامه نويسي اندرويد چه مهارت‌هايي كسب خواهيد كرد؟

بعد از اتمام دوره آموزش برنامه نويسي اندرويد شما مي‌توانيد بخش‌هاي اصلي يك پروژه اندرويدي را بنويسيد و كاملاً‌ به آن مسلط باشيد همچنين با گذراندن اين دوره راحت‌تر از قبل مي‌توانيد به مسير شغلي خود ادامه دهيد و توانايي‌هاي بيشتري كسب كنيد. با يادگيري تمام مباحث ذكر شده در اين دوره شما خواهيد توانست پروژه‌هاي ساده فريلنسري بگيريد و آن‌ها را انجام دهيد. ديگر مهارت‌هاي مهمي كه بعد از دوره آموزش برنامه‌نويسي اندرويد كسب خواهيد كرد، عبارتند از:
تسلط كامل بر زبان برنامه نويسي كاتلينفراگرفتن مطالب تكميلي در حوزه برنامه نويسي كاتلينپياده‌سازي اپليكيشن‌هاي اندرويد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.